סאונד מקצועי

מוזיקה חדשה נוצרת מדי יום והטרנדים המוזיקליים מתחלפים לנגד עינינו בצורה מהירה מאוד. התפתחות הטכנולוגיה הניבה הרבה אמנים המציפים את הרשת (YouTube) ואת תחנות הרדיו, הרבה חובבים מקבלים הזדמנות וכל זאת בזכות העובדה שאפשר לשכור אולפן הקלטות במחירים סבירים או לקבל תוצאה בהחלט טובה באולפן ביתי ולצאת עם שיר מוכן.

הדרישה לאולפנים או ליתר דיוק לציוד להקלטות גברה אם תודות לאולפנים המקצועיים ואם תודות לאולפנים הביתיים בעקבות הרצון לפרסם שיר, להתפרנס משירה או שילוב שירה בטקסי בתי הספר, חתונות או בר מצווה. ההתפתחות הטכנולוגית הביאה לשינויים רבים בציוד האודיו באולפנים. מיקסר דיגיטלי, כרטיס קול, שמירת ההקלטה במחשב, תוכנות עריכה ועוד.  ציוד שבעבר היה יקר מאוד נהיה זמין ואיכותי במחיר סביר. באולפני הקלטות משתדלים בכל זאת לבדל את עצמם בציוד ייחודי שלא ראו כמוהו מעולם – אך הציוד המקצועי המשמש את הגדולים והמפורסמים משמש גם את האמנים ה’טירונים’ כאחד. הפרט העיקרי, הסוד, בייחודיות טמון ביכולת המעגל האלקטרוני החכם הממיר את הצלילים מאנלוגי לדיגיטלי ומדיגיטלי לאנלוגי או בשפה המקצועית – A to D converter  או D to A converter.  מעגלים אלה משולבים בכל המכשירים החדישים החל במיקסר הדיגיטלי, במחשב בו נשמרת ההקלטה, במגבר הדיגיטלי המחובר לרמקולי המוניטור או כמובן גם מיקרופון קונדנסר עם חיבור USB.

מיקרופון קונדנסר אולפני הוא מיקרופון גדול פיזית, בד”כ גדול יותר ממיקרופון קונדנסר לשירה או ממיקרופון דינמי בגלל הממברנה הגדולה המאפשרת לקלוט צלילים חלשים יותר בתחום תדרים רחב יותר ובעיקר בנמוכים. רגישותו ואיכות הסאונד הגבוהה הביאו להעדפת מיקרופון קונדנסר על פני הדינמי באולפנים להקלטת מרבית כלי הנגינה.

לעשות את ההבדל – יציאת USB

מיקרופון קונדנסר עם חיבור USB יתרונו לא רק מעצם היותו קונדנסר ברמת איכות גבוהה בד”כ אלא במוצא ה- USB שהוא למעשה העברת הצלילים בפרמט דיגיטלי ולא אנלוגי. המרת האות, לאות דיגיטלי, כבר במוצא המיקרופון מבטיח שנעשה שימוש במעגל הטוב ביותר כי יצרן המיקרופון הגאה במוצר משקיע את כל יכולתו בכך ולא משאיר את המלאכה למכשירים בהמשך שרשרת האודיו.

יתרון נוסף שהמוצא הדיגיטלי מאפשר חיבור המיקרופון ישירות למחשב או מכשיר הקלטה דיגיטלי אחר ולדלג על כל המכשירים האנלוגיים בדרך.  ככל שמכשיר אנלוגי יהיה טוב תמיד תהיה לו השפעה על גוון הצליל ויצטרף רחש כלשהו כי אין מכשיר מושלם ביחס ה – אות לרעש (S/N Ratio).

כל אחד יכול להקליט כיום באמצעות מיקרופון עם מוצא USB ישירות לטלפון הסלולרי שלו או המחשב שלו, אין תלות באולפנים, ניתן להקליט בכל מקום ואפילו כבר שמענו על מוסיקאים שעצרו את הרכב והקליטו בדרכים כש – ‘נפלה’ עליהם המוזה והתוצאה מדהימה ואיכותית.

מעוניינים לרכוש מיקרופון באיכות גבוהה במיוחד? שמע מערכות מולטימדיה מעמידה לרשותכם מבחר של מיקרופונים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. לפרטים, התקשרו לטלפון 03-5702207

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support