ARTIST ELITE

ARTIST SERIES

PRO SERIES

סדרת MD

סדרת ATR

סדרת PEAVEY

ציוד של כוכב

שירה זה משהו שכל אחד אוהב, בין אם בצורה חובבנית ובין אם בצורה מקצועית. לכן, טרנדים כמו תוכניות ריאליטי בתחום המוזיקה ומתחמי קריוקי מצליחים מאד וסוחפים אלפי משתתפים וצופים וכמובן אירועי שירה בציבור. ההבדל בין שירה מקצועית לבין שירה חובבנית הוא בציוד שהוא תלוי תקציב וכמובן העדפות אישיות של האמן.  

כאשר זמרים מקצועיים מופיעים בפני קהל הם נדרשים למערכת הגברה גדולה ומורכבת הכוללת מיקסרים, מגברים, רמקולים גדולים ויקרים בעוד החובב יכול להסתפק במערכת ניידת צנועה יותר. המשותף לכולם הוא הצורך במיקרופון איכותי. מיקרופון הוא כלי הפלא שיודע להמיר אנרגיה פיזית \ רוח לאנרגיה חשמלית. אותנו מעניינת כמובן רק התוצאה, מה איכות וגוון הצליל המופק מהמיקרופון.

קניית מיקרופון מקצועי לשירה איכותי תהפוך כל הופעה למוצלחת יותר. מגוון המיקרופונים עצום, החל משוני במבנה הפיזי, חשמלי, מאפיין אלומת הקליטה, רגישות, הענות לתדרים, עצמת יציאה וכמובן במראה. המיקרופונים המקצועיים בהופעות חיות ( Live ) המועדפים הם בדרך כלל האלחוטיים ומאפשרים לזמר או לזמרת להסתובב בחופשיות על במה. הם פופולאריים בקרב זמרים מכל הדרגים – מהכוכבים הכי גדולים ועד לליצנים שמופיעים בימי הולדת לילדים.

 מיקרופון אלחוטי קל ונוח לשימוש ועם זאת אל נא נטעה ונחשוב כי הוא בעל מאפיינים שונים מהמיקרופון המחובר בכבל. החלק הבסיסי הוא מיקרופון לכל דבר שאליו הוסיפו מערכת אלחוטית, שידור וקליטה, שהיא נושא נפרד שחייבים לתת לה תשומת לב.

מיקרופונים מקצועיים לשירה הם מיקרופונים שמלבד לקלוט, להמיר ולשדר גם ממקסמים את הקול של הזמר, אם בעצמה ואם בגוון הצליל המופק. מבנה המיקרופון והפילטרים המותקנים בו יוצרים גוון ייחודי ושונה של זה מזה. יש להתאים את המיקרופון לקול הזמר אם כי לצערנו הרבה בחירות נעשות על פי עצת חברים או פופולריות הדגם בסרטוני YouTube ולא בהתאמה אישית.

 

חופש על הבמה

כיום כל אחד יכול להגיע לאחת מתוכניות הריאליטי, להיבחן ולנסות להיות הכוכב הבא בתחום השירה. לא חסרות דוגמאות כשהבולטות בהן הם הראל סקעת, הראל מויאל וכמובן נינט טייב, שירי מימון ונטע ברזילי. מדובר בחובבי שירה ששרתו אולי בלהקה צבאית או חיפשו פרנסתם בשירה באירועים משפחתיים התחילו בצורה חובבנית לחלוטין, אך לאחר מכן, כשהתחילו להופיע באופן עצמאי, גילו את הצורך בציוד נכון ומדויק. בחירת הדגם הנכון, ההתאמה בין עצמת הקול וגווניו למיקרופון היא המפתח להישמע טוב.

כמעט בכל אחד מאתנו מסתתר זמר, זה תענוג מאוד לשיר את השירים האהובים ויש אפילו אנשים שמצטיינים בקריוקי ובשירה לחברים ולמשפחה. באם אנחנו חובבים ובאם אנחנו מקצוענים שבשירה פרנסתנו בחירת מיקרופון היא התחלת התהליך.  איכות הקול במוצא הרמקול מתחילה להיקבע במיקרופון.  בהמשך השרשרת, גם במערכת הטובה והיקרה מכל, לא ניתן לתקן אם המוצא לא כראוי. 

אוהבים לשיר? עוסקים בכך באופן מקצועי? תחביב ? מחפשים ציוד משלים שילווה אתכם בהופעה?   שמע מערכות מולטימדיה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של מיקרופונים וציוד נלווה נוסף בעלות משתלמת במיוחד. לפרטים, התקשרו לטלפון 03-5702207

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support